


Charakteristika: | Nabízíme bezpečné prostředí, jehož základem je slušnost, spolupráce a radost z poznání. Děti připravujeme na život, o jehož podobě příliš nevíme, a proto jsme si stanovili tyto priority: kritické myšlení, otevřené učení, zdravý životní styl a sport, environmentální výchova, IC technologie, kreativita. |
Otevírané první třídy: | 2 |
Průměrný počet dětí ve třídě na prvním stupni: | 28 |
Vyučované cizí jazyky: | od 2. ročníku anglický jazyk (v 1. ročníku klademe důraz na mateřský jazyk), od 7. ročníku německý nebo francouzský jazyk Kroužky:malá atletika, florbal, tanec, keramika, hra na kytaru, základy PC, věda nás baví, AJ, vaření |
Zájmové kroužky a aktivity: | |
Den otevřených dveří: | 9. 3. 2023 od 10:00—11:30 hodin |
Družina: | 1.—4.ročník, v ojedinělých případech i 5. ročník, 6:30—17:30 h |
Zařazuje škola nějaké ozvláštňující prvky vzdělávání? | Prvky programu: Začít spolu, práce s chybou, kritické myšlení, rozvoj měkkých dovedností (Soft Skills), skupinová práce, dovednost prezentace, badatelský přístup, projektová /tematická výuka, nová INFORMATIKA od 1. 9. 2021. Škola používá všechny druhy hodnocení — formativní, sumativní, slovní, klasifikační stupnicí. Ve čtvrtletí zpracovává hodnocení graficky ( TRIÁDY sebehodnocení -žák – ; rodič, učitel — reflexe), od 4. ročníku elektronická žákovská knížka. Školní parlament, třídnické hodiny, ,,Otevřená ředitelna”. |
Další aktivity dotvářející charakter školy: | Sportovní třídy od 6. do 9. ročníku, školní časopis JES, časopis ŠD, letní a příměstské tábory, školy v přírodě, lyžařské zájezdy, Škola nanečisto, minipřípravka pro předškoláky, DEN D – zakončení celoročního školního projektu |
Jakým způsobem škola pracuje s dětmi se specifickými vzdělávacími potřebami? | Individuální přístup ve výuce, podpora ze stran asistentů pedagoga, dvojjazyčná asistentka pedagoga, doučování, plán pedagogické podpory, individuální vzdělávací plán, individuální domácí vzdělávání |
Přítomnost specialistů (školní psycholog, preventista apod.): | Koordinátor a metodik ICT Koordinátor ŠVP Koordinátor EVVO Školní metodik prevence Výchovný a kariérový poradce Asistent/ky pedagoga (AP) Dvojjazyčné asistentky (DvAP) Školní asistent/ka |
Stravování: | Škola má vlastní vývařovnu a jídelnu. Strávníci si mohou vybírat ze dvou jídel (elektronický čipový systém). Certifikát Zdravá školení jídelna, v případě indikace lékařem možnost dietního stravování. |
Prostory pro výuku tělesné výchovy: | 2 tělocvičny, prostorné a víceúčelové hřiště, 2 posilovny, sauna, kontejner s posilovacími pomůckami |
Prostory školy vhodné pro trávení volného času žáků: | prostorné a víceúčelové hřiště, zastřešený běžecký tunel, beach volejbalové hřiště |
Bezbariérovost: | NE |